środa, 2 kwietnia 2014

Zakopane/Kraków -wrażenia z dwudniowej wycieczki

W dniach 28-29 marca br. odbył się wyjazd integracyjny zespołów ludowych, działających przy Gminnym Centrum Kultury w Grębowie. Zaopatrzeni w dobre humory i całe plecaki smakołyków, pierwszego dnia wyruszyliśmy na wycieczkę do Zakopanego. Zimowa stolica Polski, jakby wbrew prognozom pogody, przywitała nas słońcem i wspaniałymi widokami gór, które zapraszały na pieszą wycieczkę. Oczywiście daliśmy się skusić i przemierzyliśmy Dolinę Strążyską, aby na jej końcu nacieszyć oczy wodospadem Siklawicą. Dzień zakończyliśmy wspólnym biesiadowaniem, a następnie niekończącymi się rozmowami w pięknych pokoikach, jakie przygotowali nasi organizatorzy. Na pewnych wysokościach organizmy szybko się regenerują i zapewne dlatego wstaliśmy razem ze słońcem pełni zapału do dalszych przygód. Po śniadaniu wyruszyliśmy na spacer po Krupówkach, gdzie mogliśmy wykorzystać wolny czas wedle uznania, każdy spędził ten czas na swój sposób. Spacerując po Krupówkach przekonaliśmy się, że co prawda rozbójników w górach już nie ma, ale za to przenieśli się w inne miejsca - na targu przekonująco, oferując całe mnóstwo pamiątek. Kto chciał się orzeźwić, miał okazję wybrać się na Baseny Termalne, zlokalizowane nieopodal naszego ośrodka.
W drodze powrotnej ostatnim punktem programu była wizyta w Krakowie.
Z wycieczki wróciliśmy zmęczeni, ale bardzo szczęśliwi i już planujemy nową wyprawę…
Serdecznie dziękujemy organizatorom za wrażenia i mile spędzony czas.